tirsdag 9. mars 2010

Uheldig IGJEN med min bil!

Denne gangen er det heller ikke min feil at det skjer noe med min bil!
Hadde vært en tur på ikea å handlet med en kompis og på vei hjem og va kommet helt til innkjørselen til marken ble det kø.. en tulling kom ut fra marken, mens en taxi stoppet opp og slapp av pasasjerene siden midt i innkjørselen der eg skulle inn. Eg hadde en hale med biler bak meg som skulle fordi og videre så dette ble en fin liten kø i noen min... I løpet av disse minuttene klarer en god del is og snø å falle fra taket til byggningen som sto like i nærheten. Alt dette traff da bilen min!!! Eg hoppet i take og va redd eg sku ende opp med en kondemert bil, men ble heldigvis ikke så gale :P Panseret mitt fikk seg en saftig trøtt, det samme fikk front ruten min som ser ut til å være likehel.. og ene siden på bilen! Så no er det då å prøve å "rydde opp" i dette her då.. For eg har ikke planer om å betale disse skadene eg så langt i fra min feil som det går ann å komme!!! arg!!


Som dere ser er panseret trøkt ned!!

1 kommentar:

  1. Så kjedelig da. Er jo typisk at noe slikt skal skje nå når all denne snøen skal forsvinne... Håper du får ordnet opp i skadene! Klem!

    SvarSlett