mandag 15. mars 2010

Nesten mistet stemmen min!!!

I dag når eg våknet var eg helt aleine så var ingen å snakket med så fant ikke ut før eg ringte min far en timer etter eg sto opp at eg fant ut at eg ikke hadde stemme igjen!! Forferdeliiig!

I går va det personalefest. Vi var først på Stræde sports pub og samlet alle før ferden gikk videre til Kjøttbasaren hvor det ble champagne og fikk en omvisning. Etter en fin omvisning og glassene var tom gikk vi videre ned til kaien hvor en båt ventet på å få fraktet alle sammen ut til Cornelius på holmen. Der ble det mat og en riktig hyggelig stund med foredrag, smaks prøver og omvisning i bygget. Etter noen timer der gikk båten tilbake til byn hvor vi var på stræde igjen og tok kvelden ut til det stengte kl. 1 =) for så å gå til neste bar som ble Lille, hvor vi danset og koste oss til de stengte kl. 3 =) alt til sammen en kjempe fin dag med kollegaer. Hadde det kjempe kjekt og koste meg masse. Der en starter tidlig som kl. 15 på dagen og ender den kl. 3 om natten så er samtalene gått mellom løst og fast i alle disse timene.. noen ganger i stille omgivelser, mens andre ganger må stemmen overdøve en noe høy musikk..

Så etter nøye etter tanke er nok dette grunnen til mitt stemme tap, og en blanding med en sår hals fra begynnelsen av. Skal ikke være lett!

Å for de som kjenner meg vet de ganske godt at eg ikke er av det slaget som klarer å holde munnen igjen over lengre tid! Så den lille biten som er igjen av stemmen min har fått kjørt seg godt i dag, tror ikke stemmen kommer noe fortere tilbake eller blir noe bedre av den grunn. Ka annet skal en da ellers gjøre.. tlf ringer.. man må jo bare svare, noen spør deg et spørsmål.. en må jo bare svare :P å sånn fortsetter det...i morgen ska eg i møte å så på jobb.. det kan jo bli spennende ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar