onsdag 1. september 2010

Singel

Da ble denne jenten singel her i går..
Så er det sagt.. har hatt et langt og fint forhold til min kjære i 18 dager under 3 år og forlovet i nesten 1,5år =)

Så på slutten ble det litt for mye å ble mer vennskapelig forhold.. så håper no i framtiden vi kan være like gode venner som vi var før=)
Trist og vondt, men godt å ikke krangle å ha forventninger eller kreve av noen andre enn meg selv. Nå e det bare meg selv å være sur på, irritere meg over eller klage på =) å det e jo litt greit, slipper han å være offer for min frustrasjon til tider..:)

Er uendelig glad i Thomas og håper han vet det <3
<3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Nei og nei... Ikke noe kjekt å høre! Håper det går bra med deg, vennen! Stor klem!

    SvarSlett
  2. Hei. Det var ikke kjekt å høre, håper det går bra med deg. Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Det går fint =) takk for støtten <3

    SvarSlett