onsdag 22. september 2010

En travel dag!

Hadde fått en fri dag etter å ha kommet tilbake fra en uke ferie etter bare 2 dager på jobb.. ganske deilig =) men dagen gikk jo bort før eg fikk sukk for meg!

For det første overnattet eg hos Caroline min skjønne, dagen før satt vi i jakusien å koste oss og spiste god kvelds og maste om alt mulig før vi la oss. Så etter å ha stått tidlig opp, spist deilig frokost som Caroline var så flink å lage til meg :D så kjørte eg til leiligheten for å gjøre meg klar til jobb. Jobb og jobb, ikke på min egen jobb.. sku ut i gravdal å øve på lærling konkurransen sammen med Kristine fra Alvøparken selskaps service=) Øvde fra kl. 11 - 15.30 for så å skifte i full fart å sitte i kø hele veien ut til Fjell.

Der feiret vi 17års dagen til min kjære lille søster, Natalie =D kjempe koselig :D
Etter å ha hjelpt til å ryddet litt i huset etter besøket måtte eg skifte å forte meg til byn igjen..

Då var det poldansingen eg måtte nå... shitt, stress å flytte på seg alle veier og ha stramt tidsskjema! Men nådde det med god margin ;)
I dag sku vi klatre opp, sitte og legge oss bakover, så henge opp ned og gli ned igjen, så diverse løft og triks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar