søndag 30. august 2009

Lenge siden sist!!

Ja nå var det virkelig lenge siden sist eg va her inne..
eg lever i sus og dus midt i bergen sentrum med 5 min gange til jobb og utestedene i helgen=)
stor koser meg virkelig, den negetive biten er at vi ennå står uten internett i leiligheten. Har fått inn tv så har noe å fordrive tiden med, men uten nett føler eg at eg ikke lengre helt får med meg ka som skjer i omverden :P

må for de fleste gangene eg skal ha internett hjem og stjele litt hjemme hos mor og far, men sånn er noe livet forløbi :P

har det supert på jobb om noen lurte :P jobber for det meste med den nye sjefen, kjempe grei han, men når eg jobber med han blir eg for det meste stående å jobbe aleine når vi har a la cart, ganske greit for meg, lærte hele menyen våres utenatt på under en mnd =) lett =)

farlig å bo i byn, går jo på byn vær helg, bare lørdagene då, er ikke så galen!! men er sosialt og kjekt syns no eg då =) blir ikke for gale!!

nå er det bare 5 dager igjen til min kjære Thomas kommer hjem på besøk :D han kommer fredag og reiser tilbake på søndagen helgen etter.. så får heldigvis litt tid sammen, bortsett fra at eg ska jobbe begge helgene eg kunne hat sammen med han og jobber nesten alle dager :( som er ganske så kjipt!!

Nå er eg hos min kjære tante og onkel på Hjelteryggen :) skal være her til i morgen... ska ha fri og har kjøretime tidlig på morningen :/ så kan ikke sove lenge selv om vi har fri nei, ikke her :P

så sånn står det til her =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar