tirsdag 23. mars 2010

Vanlig døgnrytme! ka e det?

Har no i ca en uke jobbet bare seinvakter. Det vil si sover til rundt kl 11-12 om formiddagen er våken og suller rundt til eg bgynner på jobb kl. 15.30. Jobber til vi har stengt og vasket ned kjøkkenet i 23-24 tiden på natten. For då å være lys våken og vil alt annet enn å gå å legge seg. Skal si det er fint med venner i bransjen på dette tidspunkte på døgnet!

Meg og Tonje vennen min finner på masse sprell på denne tiden.. enten går vi på byn.. kan være en søndag, mandag, tirsdag.. spiller ingen rolle!! ;) eller går hjem for å se en film til kl. 4 om natten ;) funker helt fint, siden ska jo ikke opp igjen før seint på dagen uansett :D

Men i dag hadde eg endelig en deilig fri dag etter en lang jobbe helg! Denne fri dagen bruker eg godt og ber om å få jobbe på solbrød! ;) flott det!!! Stå opp kl. 5 om morgenen! Shiiitt!

Ska si det ikke var lett.. men alt går ann ;) Kom no meg på jobb då :D hehe

-Mariell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar