torsdag 26. november 2009

Nærmer seg jul!!

Nå er det under en mnd til jul folkens :D er så koselig tid vi venter på :D selv om den delen som gjelder julemat ikke blir noe høydepunkt i år heller, er ikke lett å jobbe på et kjøkken uten å få trøkt inn over seg denne julemiddagen! Pinnekjøtt, ribbe og lutefisk og alt det tilbehøret! Det lukter jul, smaker jul i langt over en mnd før jul! men kan ikke klage er jo deilig med julemat =)
deilig riskrem eller multekrem står på menyen for jule desserter. Den riskremen har eg ikke bare smakt på en gang, det kan eg innrømme :P er jo sååå godt :D

No er nesten alle julegaver ferdig pakket inn også, har bare noen små ting igjen så er mariell klar for julen :D Ser fram til julefri som eg va så heldig å få en god del av i år :D

Lurer på hvordan vi skal ha det i leiligheten kommer det til å bli overfylt med julepynt( noe eg tviler på) eller blir det rødt og koselig? :D gleder meg skikkelig! håper også at det komme til å snø i år :D det hadde vært prikken over i'en :)

1 kommentar:

  1. Ja, snø i hager og på trærne hadde vel ikke vært å forakte tenker jeg... Men trenger ikke ha den i gatene for da blir det så masse fall og stress... Hehe! Må tenke på jobben min vettu! Koselig med juletid da!

    Har forresten en liten utfordring til deg inne på bloggen min, håper du tar imot!

    Klem!

    SvarSlett